helgen..

Hej bloggen!
Det är mycket som har hänt på sistone - mycket i skolan, uppbokad helg, träningar hit och dit.

Efter skolan i fredags begav jag mig hem för fixelifixa lite innan det var dags för redskapskörning nere i stan. Lite tidsoptimist som jag är trodde jag inte att det skulle ta så lång tid, men det gjorde det. Hemma var gäster på ingång, jag och nåra söta kompisar hade planerat en överraskningsfest för bästa Matilda. Matilda kom och hälsade på mig nere i stan för att sedan bege oss mot strömslund. Innan vi gick hem till mig hann vi gå en myysig skogspromenad, som gillades. Väl hemma blev det buzz-spel, ballonger, kladdkakka och dansa dansa dansa!! Det blev en mycket trevlig kväll med underbara människor. ♥♥

Lördagen och söndagen spenderades med en heldel bussåkning till staden, det var nämligen i helgen som NIF hade sin årliga juluppvisning. Uppvisningen gick bra för mig och för mina småtjejer, en lyckad söndagseftermiddag.

Nu är det snart helg igen och snart jullov, längtar! 2 veckor kvar i skolan

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tusen tack för i helgen tjejen! :D <3

2010-12-08 @ 09:59:38
URL: http://matildabennhage.blogg.se/
Postat av: friida

Tack detsamma! Det var du som gjorde hela grejjen vettu ;)

2010-12-08 @ 18:54:13
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0