Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Skolan började förra måndagen och det har tagit på krafterna en del. Sedan i torsdag blev det utgång på lipz med goa folk! Faktiskt mycket trevligt! Upp tidigt därefter för att ha 1 mattelektion, hem och sen mot vara. I Vara spenderade jag hela helgen. Från fredag till söndag med en mycket spännande ledarutbildning. Har faktiskt lärt mig mycket som jag inte visste innan, samt skaffat mig lite nya friends. Fredagkväll spenderades med ett par boråsare på en finfin altan och lördagen blev det gooo kebab med trollhättebor, vänersborgare och boråsare! Mycket trevligt! Kvällen ska vi inte prata om, men helt klart trevligt!
Tröttsamt är det att ligga på topp, sov sött!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0