Jag diggar dig

Hihi, spenderat några dagar med några av världens bästa vänner.

Nyår blev typ som planerat. God middag som bestod av 3-rätters och sedan lite förtidig champangeöppning :) Sedan splittrades några vänner åt olika håll och jag fortsatte mot staden med två trogna kompisar. Mötte nya och gammla vänner som jag firade in det nya året med, toppen :D Slutade med att jag och matillldiis gick hem från staden mitt i natten..

Sedan har en vän fyllt 18-år och detta firades naturligtvis, med goooa tårtor + ballonger och playstation :D En halkig promenad till jätten hanns även med ;) Grattiiiis Emiluuuus ännu en gång! :)

Igår blev det hjälpa söt-Jasmine med flyttning! Vackert blev det och skoj hade vi! Hhihi, säääger bara misstolkningar! Spöökhuset var faktiskt riktigt coolt! <3 <3

Dagen har spenderats först i stan med bästa lotta och ludde för att käka på en restaurang! :) Sen bar det ut till bonneland där jag hälsade på en favoriiit Freunde.. hihi - promenixer, prateliprat, filmvisning TZATZIKI och matlagning! Dagen har variiiiit ggryyymmmiiiissss.. skrattmatilda! <3

Resten av veckan planeras det olika slags tjejkvällar ♥☀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0