sovelisova

Snart dax för bed-time! Chill dag i skolan - påbörjad datakunskapskurs, mycket spännande och verkligen så jag, noot ;) Hahha, sen massa dötid som spenderades med gooa friends! Sen hem, hinna fixa två läxor och sen iväg på småbrudsträning ;) Nu ikväll blev det handboll och go kaka!
Just i denna stund kom jag att tänka på när jag började gymnasiet, hur mycket man egentligen har förändrats, att man gått från den trygga vänskapskrets man haft i 8-9 år och byta till en helt annan. För mig var det en mycket bra förändring! Jag är så nöjd över att jag valde fridagymnasiet istället för en kommunal skola, vilka vänner man har fått. Ibland tänker jag på hur livet skulle se ut om man gjorde andra val, när man gör val i livet. Varje val förändrar det som komma skall.. frågan är vad ska man välja och vad som kommer härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0