Dansa som om ingen såg dig, sjung som om ingen hörde dig och lev varje dag som om den vore din sista.

Dom senaste dagarna har bestått av party och lathet. I torsdags blev det en jättetrevlig födelsedagsmiddag hos Mathilda med goaste brudarna för att sedan gå vidare till lipz. Massa dans och goa klasskompisar. Fredag blev fruktansvärt lugn och igår var det på´tt igen. Jag och några partysugna brudar drog på en spontantripp till Uddevalla för att se vad dom hade att erbjuda. Vi hamnade på trädgårn och hade det trevligt hela kvällen lång. Sedan körde jag hem folket och det slutade med att jag och sandra hamnade på donken mitt i natten. Var inte hemma förrens 4, så dagen idag har bestått utav vila, sola.
Vill tacka alla goa kompisar som varit med och gjort helgen (inklusive torsdag) super! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0