Redskapskörning, Ä-borg, Förträning

Den helgen vi har tränat inför är här, det årliga klubbmästerskapet i NIF äger rum och det känns som det kommer bli en rolig dag med alla gymnasterna. Dagen har bestått med redskapskörning, småkollande på andra grupper i Älvhögsborg, för att sedan träna mina smågymnaster. Dom var jätteduktiga, så det känns som att det kommer att gå hyffsat bra imorgon, vilket är skönt.
Imorgon har jag själv även förträning, vid 8-tiden, tidigt men men! Sedan drar tävlingen igång klockan 12 och mina små discotjejer är först ut. Spännande och nervöst!! Jag själv, kommer vara sista nummret på hela KM:et, så det blir en heldag helt enkelt.
Tjeck bild från förra året, då vi var svanar! Hoppas vi tar hem vinsten i år igen! NU blir det TAGGGAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0