Åttonde oktober tvåtusentolv

Låång dag, fast ändå inte!

Idag hade jag tänkt gå upp tidigt men inte hörde jag väckarklockan, så vaknade vid halv 11, rätt skönt måste jag säga! Åkte nästan direkt till Vänersborg för att låna en bok jag är tvungen att ha till kursen jag läser i skolan! Sedan åkte jag till Trollhättan där jag mötte upp Mathilda för lite kik i affärer och sedan kom Victoria och då gick vi alla och lunchade! Mycket trevlig men servicen kanske inte var den bästa, hehe! Sedan vid tvåtiden fick jag springa till högskolan där jag hade lektion i några timmar! Rätt intressant och lagom flummig! Ikväll har jag tränat mina småtjejer i gymnastik, vilket gick hyfsat bra idag! Nu ska jag strax sova, det finns ju en morgondag imorgon och den tänker jag inte sova bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0