Imorgon - ny vecka, nya utmaningar

Veckorna bara springer iväg och det känns som att det blivit höst på riktigt utomhus!
Den sista tiden har jag jobbat några nätter, haft några roliga utgångar med finaste vännerna, en del slötittande på serien Pretty Little liars! Jag har även pluggat och haft mitt första riktiga seminarie på högskolan, vilket tillslut gick bra - fick reda på resultatet idag och tackolov var det godkänt! I tisdags var jag på Ullared med min bästa granne My och hennes kompisar, mycket trevligt och en fattigare Frida - tur är väl det att jag får några nätter att jobba så att jag inte blir helt pank. I torsdags var det kanelbullens dag och jag agerade hemmafru - bakade en mängd bullar, lagade mat och städade!

Imorgon väntas en ny dag! Ska till skolan några timmar och sedan gymnastikträning för mina små gymnaster! Kanske blir det en go lunch med söt vän, vem vet! Den som lever får se! Nu är det dags att sova så att förkylningen jag dragit på mig försvinner så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0