Stockholmsmys

Hej!

Igår fyllde bästa Jasmine 20 år och jag ville så gärna vara med och fira, så bestämde mig för att åka upp till huvudstaden och fira min Goa vän! Så vid 12 tiden satte jag mig på tåget till Stockholm och vid 16 tiden var jag framme! Jag ville vara lite busig så Jasmine hade ingen aning om att jag skulle komma! Så träffade jasmines mamma och Ylva, så när Jasmine kom upp på À-Ls så började vi sjunga! Sååå kul! Förvånad men mycket glad Jasmine, så mysigt och uppskattat! Sedan blev det lite rosa bubbel och jordgubbar innan vi åkte till restaurangen där vi skulle äta! Avnjöt en god italiensk middag tillsammans med nära och kära. Sedan så fick jag äran att sova med Jasmine och Emil, mysigt värre, hihi!

Vaknade tidigt imorse och blev en dunderfrukost med smörgåstårta, mums! Sen tog vi en promenad i solen till Naturhistoriska museet och kikade runt där! Nu har vi precis ätit lunch - vi får se vad kvällen har att bjuda på! Men något hittar vi på, alltid kul med jasminen min!

// Frida


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det har varit fantastiskt att ha dig här, känns precis som att du bor i stockholm du med och att vi brukar mysa så här varje dag. Underbart! Du är den bästaste vännen i hela världen och massa tack för tårtan vi bakade och det fina halsbandet+kortet som jag fick. Du är bäääääst <3

2013-02-28 @ 07:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0